dla Seniora

with Brak komentarzy
Tylko teraz! tylko tutaj!

Pierwsza porada dietetyczna dla seniora powyżej 60 roku życia za darmo! Służę pomocą i odpowiem na każde nurtujące pytania!teraz_senior_piramida Wystarczy zadzwonić: 519 579 563

0 Responses

  1. Kill Bill
    | Odpowiedz

    Nie wiem po co ktoś w tym wieku miałby jeść zboża 6 razy dziennie. Tego nawet ja nie robię używajac na treningu cieżarów większych niż 20-30 latek.
    Warzyw i owocow powinno być wiecej niz zboż. Zjeść 4 razy dziennie po 200g żaden problem.
    Nie chcę, by zabrzmiało to agresywnie, po prostu osoby w tym wieku mają wolniejszą przemianę materii i nie muszą jeść dużo kalorii.

    • jadlospisnazdrowie
      | Odpowiedz

      Dziękuje za rzeczowy komentarz!
      Produkty zbożowe, mam namyśli pełnoziarniste, to nie tylko kalorie. Jest to bardzo dobre źródło błonnika nierozpuszczalnego w wodzie co przyspiesza perystaltykę jelit. Jeżeli chodzi o warzywa – super! Tylko osoby starsze już niechętnie gryzą, a gotowane warzywa nie mają już tyle dobroci co surowe. Łatwiej zjeść bułkę z ziarnami niż pogryźć marchewkę.
      Zakładam że nie jesz na śniadanie jednej kanapeczki lub małej miseczki płatków więc już w samym śniadaniu są 2-3 porcje. Na obiad bardzo często też są z 2-3. No to uzbiera się 6 🙂

      • Kill Bill
        | Odpowiedz

        Rozumiałemt to jako 1 porcja to jeden posiłek. Ok. Mój błąd.

Leave a Reply